Monday 14 November 2011

Hiden File Tool

Di sini aku nak share aplikasi yg blh kita guna untuk kembalikan hidden file yg disembunyikan oleh virus. Aku guna Hidden File Tool yg aku download dari internet beberapa hari yg lalu. Tp blm guna sbb blm kena kes yg jd mcm ni...

Tp td ada 1 org cikgu mai bawa pendrive suruh aku tengok sbb dia kata banyak file dia yg disimpan kat dlm 2 tp semua hilang...

Sebenarnya bila aku show hidden, file 2 msh ada dlm pendrive 2... Ia telah disembunyikan oleh virus..
Pada mulanya aku cuba untuk show balik dengan cara biasa pada properties tp xblh untick pada kotak hidden.

So, aku cuba guna aplikasi ni sbb aku pernah baca masalah yg sama di blog. Alhamdulillah, aku berjaya selamatkan file yh telah disembunyikan 2...

Download hidden file tool di sini.

No comments:

Post a Comment